Kroppen säger: Ligg still!

Jag försökte vara lite duktig nu när jag ligger här hemma och mår pyton (jag får så dåligt samvete av att bara ligga i sängen och inte göra något alls). Jag tänkte att jag åtminstone skulle försöka städa mitt rum lite.
Bara plocka bort lite skräp och sortera tvätten.
Bara få det liiiite mysigare än vad det är nu.
Bara försöka bli av med några få, fjuttiga dammråttor.

Ha!
Fick jag för det.
Jag lyckades plocka undan från en liten fläck på rummet och sen var jag slut.


Det går helt enkelt inte städa när man inte är helt kry. Som om jag inte redan visste det.
Besvikelse!


Nu får jag nog göra som katten, sova lite.

Kommentarer
Postat av: Celia

Svar: Tror den kosta bara...29 kronor :D

2010-12-07 @ 15:33:40
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Celia

Svar: Men inte om du köper en massa annat där också, men frakten kostar ju mer än hjärtat haha :)

2010-12-07 @ 16:16:43
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0