Välkommen till Sveriges roligaste blogg...

NOT!

Usch hela dagen blir helt upp och ner när man vaknar så sent som jag gjorde idag. Ni kanske märker att jag inte brukar sova längre än till sådär 11 i vanliga fall va? Hela dagen har jag trott att klockan är max runt 13-14 sådär men i själva verket har klockan gått förbi det för länge sedan. *suck*

Och jag som skulle göra så mycket i dag. Städa, tvätta, baka, titta på Schindler's List, diska, osv osv...

Det verkar som om jag får skjuta upp det mesta tills i morgon. (Och precis när jag tänkte gå ut och gå/jogga så kommer jag på att mamma precis slängde ner mina träningsbyxor i tvätten så det blir inget med det heller. SUCK!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0