Snart sticker han

Jag kan knappt fatta det. Om bara 10 ynka dagar så flyttar min lillebror. Min lilla lillebror sticker ner ända till Helsingborg! Det är så långt bort. För långt bort!

Jag menar, jag har alltid varit den där som han kan lita på ifall något är fel. Och nu, nu kommer jag att vara långt borta från honom ifall något händer.

Jag gissar på att hans överbeskyddade storasyster kommer att skicka ca 15 sms per dag i början.




Jag vet att han kommer klara sig fint, jag menar det är ju en skola som är just för han så det kommer funka jätte bra.
Men ändå.

Kommentarer
Postat av: Faster

Så roligt att han kom in där nere!!! Hälsa honom så jättemycket från mig!!

Ja, o jag använder hur många utropstecken jag vill, så det så!

2010-08-09 @ 14:13:13
Postat av: Lina -Zooda-

Faster: Ja han kom ner där nere och åker den 18 tror jag det var. Känns lite bitterljuvt. Samtidigt som jag vill ha honom här hemma vet jag att det är den bästa skolan han kan gå på just nu, så ja.



Haha, men Tina då. Så elak du är ;)

2010-08-09 @ 15:47:56
URL: http://zooda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0