ZzzZzZ

Jag är totalt slut! Jag har cyklade upp till affären efter jag kom hem och handlade lite ingredienser och sedan efter det så låste jag in mig i köket totalt. Har bakat, bakat och bakat lite till som jag sedan kunde frysa in. Inte visste jag att man kunde bli så trött av att baka. Men nu finns det lite nytt i frysen och jag fick testa på en massa nya intressanta GI recept, alltid trevligt.

Nu ska jag, helt otroligt nog, sova. Jag orkar inte ens bry mig och smink och liknande (förutom tandborstningen, den är viktig!), jag tänker däcka i sängen nu.

Sov sött där ute.


Idag hade jag en sådan där "jag-orkar-inte-vara-snygg-så-jag-är-istället-cp"-dag,
märks det?


Föresten, jag fick en egen vagn på tåget medans alla andra knöckade (tryckte) ihop sig i en annan vagn och nu undrar jag; Vad var felet på den vagnen?! Ska jag behöva vara rädd för min hälsa?


Kommentarer
Postat av: Plutten

Åh! Jag älskar att baka!:) Har du några smarriga recept på lager?;)



Haha, man kan ju undra vad det var för fel på vagnen...

2010-04-17 @ 09:21:10
URL: http://tillbakatillnuet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0