Tankar & Funderingar

* Vad är meningen med att sola? Det är fruktansvärt tråkigt, varmt och svettigt. Och sedan blir man ju inte ens brun, bara röd. Eller rättare sagt, alla andra blir bruna och jag blir som en jäkla kokt kräfta.

* Varför är det "coolt" att dricka kaffe? Det är ju fakiskt inte särskillt hälsosamt för kroppen.

* Och varför dricker folk energi-drycker?! Det för mig är en gåta. Det är sötsliskigt och verkligen inte bra för kroppen.

* En fråga jag frågat ca 1257 gånger på bloggen; VARFÖR bär folk päls?!

* Varför stör sig alla på reklamen på spotify? Så jobbigt är det inte att höra lite reklam efter var tredje låt eller så, inte värre än att lyssna på radion. Där är det sveriges längsta reklam + ni får spotify gratis. Varför inte bara nöja sig med det?!

* Och varför detta jäkla tjavs om sex, tonårsgraviditeter, könssjukdommar och vems ansvar som är vems. Använd kondom för fan. Hur svårt är det egentligen? Visst, inte ens kondom är 100% säkert, men det är de enda som faktiskt skyddar mot könsjukdommar. Fatta!

Kommentarer
Postat av: frida

Åh. Tusen miljoners tack, söta du!



&jag håller med dig. Kommer aldrig att förstå meningen med solning, kaffe, energidrycker eller päls. Gnäller man på spotifyreklamen så kan man köpa premium.

2010-04-17 @ 22:21:56
URL: http://hellomiami.blogg.se/
Postat av: sara

Många bra frågor där du

2010-04-18 @ 09:12:03
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0