Nyduschad och klar för sängen

Idag har det verkligen varit non-stop på mig idag (äntligen sätter jag lite fart på saker och ting!).

Jag har:
* Åkt till Jönköping
* Handlat skor
* Letat runt efter något snyggt klädesplagg, helt för gäves
* Övningskört från Jönköping och hem
* Tvättat bilen
* Bakat Tigerkaka och Sirapskakor och sedan fryst in dem
* Städat undan efter mig (!)
* Akuttvättat (vad många T det var i det ordet)
* Städat mitt rum
* Bytt lakan och sådant i sängen
* Duschat

Förstår ni hur j*kla trött jag är nu eller? Och stolt?

Det är så skönt att motbevisa sig själv att man egentligen inte är sådär lat som man egentligen tror att man är.

Jag tidigare idag, INNAN jag körde bilen såklart.

Vad tror ni om mig egentligen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0