Gick inget bra

Okej, jag hatar tandläkare. Har de någonsin kommit med bra nyheter? Usch...
Jaja, nu ska jag i alla fall snart tillbaka och laga hål, igen, som vanligt. Jag förstår mig inte på det här! Jag menar jag är noga med tandborstningen, använder "tandtråd" (alltså det är som tandtråd, men det sitter på en pinne) och tänker, oftast, på vad jag äter. Hallå?!

Sen finns det de som äter vad de vill, när de vill och inte är sådär noggran och de får aldrig hål. Världen är så orättvis.

Nog med klagandet, nu ska jag och lillasyster försöka fördriva tiden på vetlanda bibiliotek. Låter sådär jätte roligt va?

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

tandläkare är bajs.

2010-04-07 @ 17:50:09
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0