Gårdagen i bilder

Varning för bildbomb med allmänt suddiga och övrigt dåliga bilder.


I väntan på Madde.
Kände för skarfs igår, dock blev det så jäkla varmt efter att föräldrarna bestämt sig för att
göra eldningsmaraton eller något i kaminen så den åkte snabbt av.


Efter en stund så kom äntligen Madde och jag är en sådan där himla bra värd att jag
serverade äkta varm chokladmjölk med grädde och riven choklad på när hon kom.
Dock blev den ganska stark, men det gick ned den med.


Och sen serverade jag Lime- och jordgubbspannacotta.
Ingen hit.
Det där röda grejset över smakade, ja jag vet inte vad och förstörde allt.
Inte mysigt.
Och efter det blev vi löjligt vuxna av oss och drack vin. Känns inte okej. I alla fall inte ifall du är nästan 18.
Då dricker man inte vin liksom.


För er som missat, SÅHÄR ser det ut när man har en äkta filmkväll.
Glas, godis, papper, film och allt annat övrigt.
Mysigt.

Och nu undrar ni säkert, har zooda hittat på att hon hade folk hos sig? Vi har i alla fall inte sett nån.
BILDBEVIS!:

Jag hade faktiskt folk hos mig.
Och nej, Madde är inte alltid sådan. Hon kan vara ganska trevlig hon med.
När hon inte bits.


Sedan kom Lollo och vi titta på en film som jag hört folk säga att den var jätte läskig.
Vi håller med.
Lollo hade sina knän i vägen så hon slapp se filmen, Madde höll för ögonen och jag satt och skrattade nervöst.
Klockren film med andra ord.


Rädda?
Ja.
Fast nu såhär efter vet jag inte vad vi var rädda över.
Kanske var de det mörka rummet och inga lampor som vi satt i som gjorde det hela lite läskigare?


Det kanske inte syns, speciellt inte med mitt ansiktsutryck, men vi är alldeles skitinödiga av skräck här.
Jag lyckades ju till och med spilla saft över hela mig när jag flög upp i soffan när en gubbe med vit mask bestämde sig för att hoppa upp. Inte schyst när man sitter där med saft.


Och sen har jag ca 2984 bilder till som jag tänkte lägga ut, men jag upptäckte att inlägget börjar bli jobbigt långt. Så jag avslutar med denna bild.
En Madde som sover sött.

Kommentarer
Postat av: Sara

Vad var det för fel på pannacottan? :)

2010-04-25 @ 15:16:32
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: Louise

va kul att du vill va me:) ikväll utses finalisterna håll utkik och lycka till :D

2010-04-25 @ 16:27:05
URL: http://anythingbutsimple.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0