Torsdag i bilder

Haha, intresseklubben antecknar!


Yes! Så fin jag är.
Med ett nytvättat hår som inte vill som jag vill och man känner sig allmänt trött för att klockan bara är tio över 6 så kan man se ut såhär. Jag gör det i alla fall.


Sen kom man ju till den underbara och älskade skolan Brinell *ironi för er som inte fattade*
Ojojoj vad kul! Speciellt när ingen annan är i skolan än och man får själv sitta vid en dator och underhålla sig själv. Som tur var kom Clara efter någon halvtimmer eller så, så helt ensam slapp man ju vara. Tur det!


(klicka för större bild)
Ja sen hade vi matte. Inte särskillt kul, men halva klassen var väck så det var ganska lungt och skönt. Sen på engelskan blev det intresant. Inte visste jag att jag hade en hemlig beundrare!
Alltid lika trevligt med beundrare och kärleksbrev. ;)

 
Sen var det media. Alltid lika roligt! Och så har vi äntligen fått våran första fotouppgift nu med!
Man ska ta 6 bilder med ett tema, redigera dom lätt på photoshop, skriva hur man gjorde, varför osv och sedan lämna in. Ett ganska stort arbete faktiskt. Jag ska ha temat Ensamhet och Svartvitt. Och självklart ska Clara vara modell.
Och på bilden, för er som inte ser, så är det en larv! Clara höll på att kliva på den när vi skulle från fotolektionen.
Hur frän var inte den då?
Tycker att jag borde tagit med den hem och haft som husdjur!


Ja sen har man letat vinterjacka (beslutångest!) och bara suttit i sofan och degat. Fattar ni hur skönt det är att inte ha läxor eller? Och käkat nutella har man med, mums!
Jag vet, jag är onyttig av mig. Mitt i veckan också! Men jag har mått riktigt dåligt denna vecka så jag tyckte att jag kunde få äta något gott.


Pappa: Men kan du inte se normal ut?
Jag: Vadå? Det ver jag inte hur man gör.
P: Men bara le!
J: Men varför det? Då kanske jag ser normal ut ju! Tråkigt!
P: *suck*

 <--- DÖÖÖD! känner jag mig som i alla fall.

God natt!


Kommentarer
Postat av: jossan

assså du bara mobba mig igår..LÅGT.. snyggabilder föresten.. ähh.. JAG E JÄVLIGT SUR IDAG... IDIOTERNA PÅ SVENSKA DIREKTREKLAM HÖR FÖR FAN MED RÖVEN! SÅ JAG AHR INTE FÅTT MINA JÄVLA PENGAR IDAG..

2009-09-25 @ 07:09:18
URL: http://vasterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0