Tisdag

Kunde varit en bättre dag, helt klart.
Natten var otroligt lång då jag verkligen inte kunde somna. Jag var väll egentligen trött och så, men det gick inte att somna. Så många tankar och så många känslor (och så många frågetecken överallt). Vid 4 tiden lyckas jag visserligen somna, men så är det ju dags att gå upp vid 5 sen igen så jag kan berätta att jag gick inte till skolan idag. Somnade om igen och vaknade inte förens vid kvart i 10. Hoppas att det inte gjorde något att jag inte sjukanmälde mig förens då!

Sen var det inte ett särskillt roligt uppvaknande jag hade. Ögonen var riktigt svullna så det gick knappt att öppna dom och hela ansiktet gjorde så ont att jag var beredd att kapa bort det. Men inget som lite ipren kan fixa ;) haha.

Jag tittat äntligen på Död Snö idag! Eller nästan. De första 10 minuterna.
Alltså jag har varit totalt seg idag! Jag sov igenom död snö filmen, ice age filmen och några program på tvn. Till och med min lillasyster som är fruktansvärt förkylld höll sig vaken!

Jaja, ny dag i morgon och förhoppningsvis lite mer sömn inatt.
Nu ska jag fixa i ordning mig för natten och sova.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0