Tennis är en hälsofara

Jag har precis underhållt mina syskon utan att jag vetat om det. (min syster spelade upp en liten "teater" och visade mig hur jag såg ut)
Jag skulle bara pröva på Wii Sports och körde då tennis (körde först golf o sen baseboll men det var inte samma effekt). Jag lever mig visst in lite för mycket i spelet. Jag hoppar som en idiot, skriker åt bollen, slänger mig hit och dit, kastar nästan iväg kontrollen, slår så hårt att jag tror att armarna ska flyga av och hoppar upp och ner hela tiden. Mina syskon vågade knappt inte vara i samma rum för dom var livrädda att dom skulle få något på sig då jag slängde och hade mig som en idiot.

Nu är jag jätte svettig och kan inte rör armarna. I vänstra tror jag att jag sträckt något för det gör skit ont där och den högra är så slut att den bara hänger och dinglar. Halsen gör ont efter lite för mycket skrikande och benen är helt slut efter att jag hoppat upp och ner som en kanin. Ingen mer tennis för min del.

Kommentarer
Postat av: Rosita

Sv: Serien går än så länge i USA, började att visas i torsdags :) Går att titta på online.

2009-09-14 @ 20:46:05
URL: http://fewlix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0