Mediekåta Wahlgren

Ulf Larsson har gått och dött och ska jag vara ärlig så har jag inte en aning om vem han är. Jag har sätt han på tv någon gång för ansiktet känner jag igen, men själva namnet kopplas inte till något. Han blev bara 53 år (om jag inte läste fel) och det känns ju ganska trist. Alltså 53 år är lite ungt att dö faktiskt.

Fast det var inte det jag skulle komma fram till utan varför är alltid någon av Wahlgren familjen med i tidningen så fort något hänt? Speciellt Pernilla Wahlgren. Nu hade visst Pernilla och Ulf varit gamla kolegor, men ändå! Den familjen är ju med i tidningen minst en gång per vecka!

Får sveriges befolkning abstinens ifall Wahlgren inte skulle vara med i tidningen på en hel vecka?
Och finns det någon mer mediakåt familj i sverige just nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0