Måndag

Ååh så underbart!
Det är måndag, min favoritdag på veckan. Då helgen är slut och man äntligen får gå tillbaka till den underbara skolan. Så skönt! Jag trodde jag skulle dö ifall jag skulle ha en enda dag till med helg!

*suck*

Ja för de som inte fattade att jag var ironisk kan ju dricka några koppar kaffe och kanske vakna till lite, för gud vad jag inte vill vara i skolan just nu! Men jag ska försöka att fixa till allt i skolan innan det går helt åt helvet så jag ska inte sjukanmäla mig en enda gång denna vecka.



Måste bara säga att livet faktiskt kan vara lite rättvist ibland. Jag har ju inte datalektionen som resten av min klass så medan jag sitter vid en dator och surfar runt så sitter dom och skriver på prov!!
Yes!
Det bästa av allt är att jag har MVG i data för det var så lätt i gamleby och hade jag gått här så hade jag haft G om jag haft tur för här är det skitsvårt! Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0