Lille ninen Chip

Känner mig lite som världens sämsta matte/ägare till min kanin just nu.
Han hade fått världens tova där bak så det vara bara att börja klippa, tyvärr så såg han ju helt hemsk ut när halva han var långhårig och andra halvan korthårig. Ja det var bara att fortsätta att klippa så nu är min kanin korthårig. Visst det är väll inte så farligt (förutom att han ser ut som om han har varit med om en fruktansvärd olycka med rakapparaten) men det är ju det att jag inte borstat han tillräckligt så han fick världens tova i första hand. :(

Såhär såg han ut ganska så precis efter jag köpt han.  ---->
JÄTTElurvig


Sen har jag glömt att köpa burpellets till honom med så jag måste lägga i tidningspapper så länge i buren. Allvarligt, borde jag ha kanin egentligen?

(jag ska ta bild på han sen så ni får se han)



Kommentarer
Postat av: Lina

Söt

2009-09-17 @ 15:12:12
URL: http://havrelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0