Jobbig håltorsdag

Så störig dag idag!
Först så glömde jag bort tiden på morgonen så mattelektionen hann börja utan mig, så 20-30 minuters matte blev det bara. Sen så har jag ju redan ett långt hål då alla andra har datorkunskap (jag har ju redan MVG i det så jag slipper den lektionen ;) haha), men idag så är engelska läraren på kurs eller vad de

 

t nu var så jag har världens längsta hål nu! Hade det varit mediakunskap, matte eller engelska som sista lektionen så hade jag ringt och sjukanmält mig och sedan åkt hem. Men nu kan jag ju inte det!

Varför inte?
För att på medieproduktion så har vi fyra områden och vi har ju fyra lektioner i veckan så dom är fördelade på dom fyra lektionerna. Idag har vi fotografering, och är jag inte med där så har jag inget att jobba med i morgon då jag har grafiskt. Så det är bara att se glad ut och överleva.

Det jobbigast just nu också är att jag inte känner mig något pepp till att gå på fotolektionen för jag tycker inte om läraren. Hur lätt är det inte att skolka på den lektionen då?

Jag verkligen hatar skolan just idag! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0