Glömsk och blåst?

Då var skolan över för idag.
Så himla skönt!

Fick ju gå till en pedagog då dom tror jag har läs- och skrivsvårigheter. Helt lungt faktiskt. Det var bara att läsa, dra sträck och skriva lite. Pedagogen sa att jag antagligen inte har dyslexi (stavning?) och det visste jag ju redan. Men sen l&s (orkar inte skriva läs- och skrivsvårigheter) var hon inte helt säker på om jag hade eller inte. Jag låg ganska på gränsen så det ska utredas mera. Men det tyder på att jag haft det men tränat upp mig själv för jag inte fick någon hjälp.

Sen misstänkte hon att jag hade fel på närminnet eftersom det lät som det tyckte hon när jag berättade om hur det var att skriva och läsa när jag var yngre. Så det ska också utredas.

*suck*

Jäkla problem man ska ha hela tiden då!
Haha, jaja. Det blir nog bra det här med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0