Låt henne va och kom med något nytt tack!

Snälla snälla förklara för mig vad journalisterna vill få ut med denna artikel.
För två år sedan så rakade Britney Spears av sig håret, det minns väll alla. Eller?

I alla fall, det är väll historia nu och alla har lagt det bakom sig. Men så kommer aftonbladet och tar upp det igen, men inte hur som hällst heller. Utan som smygreklam till Andreas Carlssons självbiografi! Allvarligt, ingen hade vetat om vem han var ifall han inte varit med i Idol-juryn. Och visst, han har jobbat med en hel del kändisar och är säkert jätte duktig, men de andra i juryn då? Är dom inte duktiga? För man hör ju inte särskillt myckt om dom. Eller jo Laila Bagge eller vad sjutton hon heter, henne hör man väll en del om men inte lika mycket som Andreas tycker jag.

Men tillbaka om artikeln. Hela artikeln går ut på att de berättar samma gammla saker om Britney. Hon rakar av sig håret och sedan krachar totalt och Andreas använder sedan detta för att ge reklam. Typ "Läs min bok för där berättar jag om allt jag var med om innan hon krachade!"


När ska folket gå vidare och faktiskt förstå att hon var ett totalt vrak
och det var (är?) synd om henne?


Någon mera i Sverige än jag som inte bryr sig något om denna Andreas och istället tycker mera synd om Brittney som ännu en gång får ta smällen när folket är girigt och försöker tjäna mera pengar än de redan har?


Andreas självbiografi.
Något som aldrig kommer hamna i min bokhylla i alla fall.
Hos er?


Kommentarer
Postat av: Faster

Tycker Bebo Norman har gjort en mycket bra låt om hur vi bör förhålla oss till Britney (och andra kändisar).

http://www.youtube.com/watch?v=nYJz84ou2ns&feature=related

2009-09-28 @ 19:10:43
Postat av: madde

nee inte precis .. visste inte ens att han kunde skriva :P .. (att han hade skrivit en bok allså :P)

2009-10-01 @ 20:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0