*Lycka*

Efter jag är en såndär person som inte kan lämna tillbaka böcker i tid (bara för att jag inte hinner läsa ut dom) så jag tänker sluta låna en massa böcker från bibblan och istället köpa dom. Sen är jag också en sån där person som inte tycker om att läsa "vanliga" böcker utan tycker att pocket är 10 000 gånger bättre att läsa är det också en bra anledning till att köpa böckerna i stället. Sen sparar man ju pengar om man köper pocket istället för inbundna. ;)

Ska beställas på fredag (om jag kommer ihåg):




Är boken lika värdelös som filmen ger jag upp!
(och det är första boken va?)


 
Och jag tänker inte läsa den på svenska!
I stort sätt alla som läst böckerna är hur besvikna som helst
på översättningen på svenska då det både är gramatiska fel
och stavfel, vilket enligt dom förstörde hela boken.

(Eller även kallad "True Blood" boken)


Kommentarer
Postat av: Hanne

Om jag kunde drömma är världens bästa bok :) Bra val

2009-09-22 @ 17:49:49
Postat av: jossan

ja de e ettan o dom böckerna e grymt mkt bättre en filmen.. o den andra boken kan jag få låna av dig sen, när du ahr bestält den o lästr den o så :D hehe

2009-09-22 @ 18:57:13
URL: http://vasterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0