Då 292 kilo, nu 95! WOW!

"Han vägde 292 kilo - men tränade bort 197."

Hur peppad blir man inte nu att börja träna egentligen?
Kan han så kan jag!
Haha, ne men måste bara säga att det var verkligen starkt gjort!

Gissa vad han jobbar som nu då, fitnesscoach! 
Ja han om någon vet väll hemligheten med att gå ner i vikt!




  Ensam och deprimerad

Som 13-åring vägde han 114 kilo.
Som 15-åring vägde han 133 kilo.
Som 21-åring vägde han 235 kilo.
- Jag var hemma större delen av dagen och tittade ut genom fönstret. Jag satt och såg på när folk levde livet medan jag åt, sov och tittade på tv. Jag vägde för mycket för att gå utomhus och om jag gjorde det drev folk med mig. Jag var ensam och deprimerad, säger David Smith till Mirror.


Artikeln hittar du här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0