Behåll mitt matkort, tack!

Snälla ni mattanter som jobbar här i skolan, SKAFFA UTBILDNING! Maten här är = halvfabrikat, oftast i alla fall. Inte det vegetariska visserligen, men dom gör skitmat. Idag var det "broccoligratäng". Det var sönder kokta broccolis (som var som puré) och ostsås över. That's it! Det kallar inte jag mat i alla fall.
Mitt matkort har ju blivit spärrat med för tydligen har vi inte betalat en räkning. Svårt att betala en räkning när man inte fått den. Men det spelar ingen roll tycker jag, dom kan få fortsätta spärra mitt kort för det är inte värt 500 kr/terminen. Inte ifall maten är som den är. Då svälter jag hellre, allvarligt talat! (eller ja, ta med egen matlåda går ju också då förstås)

Kommentarer
Postat av: Faster

Suck! Så kan du ju inte ha det!! Ta med cykeln till Nässjö så du kan ta den hem till oss och äta lunch istället!!!

2009-09-28 @ 19:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0