Vad gör Lina när hon blir depp?

Nej hon slår inte på "depp-låtar" med artister som sjunger om att de just blivit dumpade eller att världen är grymt orättvist. Vad är meningen med det? Först är man jätte depp och sen lyssnar man på sånna låtar, vad hjälper det? Inte ett skit! Man blir bara mer depp! Och vad händer då? Allt blir bara skit och så kan det gå fel.

Sen finns det ju dom som istället gör helt tvärt om. Stänger på värsta happy-musik och sjunger med. Visst det kan ju hjälpa om man riktigt tvingar sig själv att sjunga med och tvingar sig själv att bli glad. Kan hjälpa, helt klart, de har det gjort för mig så. Men oftast så känner man sig bara löjlig, eller som i mitt fall. Man blir asförbannad på dom jävlarna som har det så bra i låttexterna!

Men hur gör då lilla jag?
Jo först av allt så låser jag in mig på ett rum där jag kan spela hög musik. Eller rättare sagt, jag skiter i allt och alla i huset och spelar på högsta volym bäst jag själv vill. Sen stänger jag på musik med lite mera tempo.
T ex
Bullet for my valentine 
System of a down        
Sick of it all                 
osv

Skulle det inte hjälpa så fortsätter man med musiken och städar till den, sen blir man skitslut och somnar. Sen är det en ny dag!
Så enkelt var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0