Om jag kunde drömma

Snälla berätta för mig varför jag inte började läsa denna boken tidigare? Den är ju grymt bra, vilket stör mig! Jag har ju varit inställd på att boken skulle vara jättedålig eftersom jag hatar filmen. Jag hoppades ju att alla skulle ha fel när dom sa att den var så bra, jag hoppades att jag skulle gå emot strömmen och säga "Nej den här boken totalt suger!". Men det verkar ju inte bli så. Jag kan inte lägga ifrån mig boken.

Jag vet inte vad det är som gör den så bra, det är inget speciellt med den egentligen. Det är verkligen inget speciellt med den, men ändå så fastnar jag och bara kan inte sluta läsa. Trotts att jag hatar böcker som ens har något med kärlek att göra så kan jag inte slita mig från boken.

Och jag måste säga att filmen har inte en chans emot boken! (Läs boken!)
Jag har sätt filmen 3 gånger och somnat alla gånger så det säger väll endel vad jag tycker om filmen. Men jag måste säga att filmen känns mycket mer intresant nu när man börjat läsa boken så jag ska nog se till att se filmen efter jag läst ut boken, hela filmen med. Och jag ska absolut se den andra filmen, efter jag läst andra boken.

Fast jag hinner nog. Filmen har väll inte ens kommit ut om jag inte har helt fel.

Jaja, nu måste jag plocka undan lite på mitt rum så det är fint till helgen.

/Lina

Mina rekommendationer: Läs boken först, se filmen sen.


Kommentarer
Postat av: Jossan

håller me du om boken(böckerna).... grymt jävla bra

2009-10-05 @ 20:19:06
Postat av: Hanne

Böckerna är ju grymt bra ju. Fattar inte varför du inte tycler om filmen.

2009-10-05 @ 20:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0