Halvdöd!

Idag känner man sig lite bakom. Huvudvärk, ont i kroppen och feber kan verkligen få en att känna sig på topp! Eller inte.
*suck*

Det var ju tänkt att jag skulle till nässjö och ha filmkväll med Anna och Clara, men det verkar ju inte bli av nu direkt. Åååh! Sjukdommar lyckas alltid komma väldigt lägligt för mig. Har redan varit sängliggandes den första halvan på dagen, så det lär väll bli så den andra också kan jag tänka mig. Jippie vad kul!

Ne usch nu är jag arg på min kropp! Vad sägs som att bli sjuk när jag vill det?

Jaja, nu ska jag ta och käka några huvudvärkstabletter och sedan försöka sova bort febern lite.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: balle

jobbigt sötnos ;( hih

2009-10-29 @ 13:42:21
URL: http://taasteme.blogg.se/
Postat av: Anna

Vi får ta den en annan gång. Krya på dig så skall vi röja i skolan på måndag haha XD

2009-10-29 @ 15:21:05
URL: http://ekenstierna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0