Design igen

Woho! Det är inte bara jag som var lite tönt och la ut festbilder. Haha!
Även sbrage.blogg.se, oliviaklahr.blogg.se och sannehansens.blogg.se har laggt upp en del bilder. Som tur är så är jag knappt inte med på några bilder, för trotts att jag var nykter på bilderna så såg jar inte riktigt klok ut. Men det är sådant man får leva med.

Men inte det jag ville säga (det var bara lite övrigt). Det jag ville säga var att jag har ju glömt att berätta att jag gjort ny design. Eller alltså inte till mig då utan till Jennies och Jossans syster Lotta.

Måste säga att jag är riktigt nöjd faktiskt. Känns som om jag fatkiskt börjar förstå vad det står i koderna nu.
Övning ger färdighet!
Så säg till ifall det är någon mer som skulle vilja ha lite hjälp. Jag är kanske inte så duktig än, men jag behöver träning och erfarenheten. Så säg till! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0