Det där med handla kläder känns inte som min grej

Men är man tvungen så är man.
Så eftersom jag var i akut behov av en tröja blev det att springa runt på stan och leta. Måste säga att det gick sådär. Det fanns verkligen inget som jag fastnade för och allt såg exakt likadant ju (vad tänker alla dessa designers på i höst egentligen). Valen jag hade att välja emellan var:



       
Ett tält                 En tantkofta            En potatissäck



Efter mycket snack med mig själv blev det potatissäcken. Hmm...
Jaja, se det positivt nu Lina, du slipper gå naken. Alltid ett plus.

Kommentarer
Postat av: Clara

haha jag tyckte "tältet" var fint :)

2009-10-08 @ 08:49:57
Postat av: jossan

jag håller me du.. va tänker designarna på igentligen.. :P hehe

2009-10-10 @ 07:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0