5 saker...

som jag stör mig på!

1.
Att luggen blivit så lång. Måste jag verkligen beställa klipptid och lägga ut pengar på det bara för att få luggen en aning kortare? (jag tänker ju inte be Jennie om hjälp när det gäller klippning i alla fall)

2. Min frisyr! Varför klippte jag mig för? Jag brukar ju alltid tänka "Det växer ut igen", men denna gång funkar det inte. Jag är inte nöjd alls hur det ser ut nu!

3. Mörka ringar under ögonen. Är det inte tänkt att man ska bli utvilad under loven? För det blir inte jag. Jag sover sämre och är trött hela tiden pga det, och vad får man av dålig sömn? Så vackra mörka ringar under ögonen! Hur attraktivt är inte det på en skala mellan 1-10?

4. Min hårfärg. Nån morotsfärgad variant är det nästan med ganska mycket utväxt. Jag vill ju fixa håret och så, men jag vet inte riktigt hur eller hur sjutton jag ska ha råd just nu. Så det är bara att se glad ut och leva med både frisyren och färgen.

5. Att jag ännu inte jobbat med uppgiften (eller lagt berättelsen till datorn!). I morgon måste jag ta tag i uppgiften! Annars kommer den aldrig bli gjord.


Kommentarer
Postat av: Jenna

vaddå råå????? hallo jag ee ju faaan världsmästare på att fixa hår juu .. :P AHAHHA .. :)

2009-10-29 @ 20:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0