Woho! Läxor!

Ännu en gång sitte jag här i sängen och försöker göra läxa. (Jag måste skaffa ett skrivbord!) Lite sådär lagom kul, eller nej. Inte kul alls. Helst skulle jag nog vilja sova en stund, men men. Det är bara att bita ihop och se glad ut. Jag har bara en fråga till er lärare där ute. Varför ska ni alltid ha alla läxor, prov och projekt klara på samma vecka? Alltså kan ni inte prata med varandra så ni slipper lägga allt på samma vecka?

*suck*

Nehe, plugg plugg plugg!
Gud vad kul det är att vara Lina ibland!



Haha, jasså där ser man. Jag hittar hemliga beundare lite överallt nu för tiden.
Vart är den dolda kameran tro?


Ha det bra folket!

Kommentarer
Postat av: Malin

Farligt det där att plugga i sängen ... finns alltid en risk att man slumrar till. :)

2009-11-03 @ 20:06:40
URL: http://dubbelkvack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0