Vinter in my heart

Jag har kommit på att vintern är den bästa årstiden någonsin!
Varför?
För att då spelar det ingen roll ifall du ex har en jätte ful tröja eller att den är jätte skitig, då bara tar du på dig jackan. Har du skitigt och slitet hår? Ta på dig en mössa! Nästan allt går ju att dölja då!

Och sen så en till sak, ingen kommer klaga på ifall du inte varit ute och joggat/gått. Det låter mer såhär:
"Jag orkade inte bry mig om att jogga/gå ut och gå idag."
"Men det är ju så kallt nu ändå så vem gör det?"

Hur bra är inte denna årstid egentligen?
Man kan dölja allt skabb och man slipper träna (+ man käkar julmat!).



Nu ska jag tvinga Clara att hänga med och dricka kaffe.
Ha det bra där ute!

Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Nej usch för vinter hehe, då anstränger jag mig hellre lite och har sommar och sol än att gå omkring i kyla och stääändigt mörker hehe =)

kraam

2009-11-19 @ 11:12:21
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/
Postat av: Daniel

Sant å så kan man fnittra i snön å göra snöänglar!

2009-11-19 @ 11:34:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0