Vaccinhysterin kan skärpa sig!

Det är lite lagom störigt att man inte kan komma till läkaren i ett "normalt" ärende utan att man måste stå i kö jättelänge! Pga vaccinpaniken så måste jag vänta på att få komma till läkaren.

Jag har haft ont i handlederna och knäna enda sedan jag började skolan och det har bara värre sen dess. Så efter lite tjat av mamma så stack jag till skolsköterskan som tyckte att jag skulle gå till läkaren och göra lite tester ifall det kunde vara så att det var något ärftligt eller så. Visst, sagt och gjort så ringde jag mamma och vi bestämde att hon skulle ringa samma dag (detta var för en vecka sedan, eller två, kommer inte ihåg) och vad säger läkaren då?

"Tyvärr så har vi så mycket med vaccinet nu så vi kan som allra tidigast ge dig en tid i någon gång i december."

Tack tack alla rädda människor. Jag ska behöva ha ont tills december då jag kan börja med testerna, vilket enligt skolsköterskan kommer ta tid. Så alltså kommer jag ha ont i ett antal månader till om man ska lyssna till skolsköterskan.

Hurra så kul!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0