Tur att man är kvinna så man kan göra flera saker samtidigt!

Sen klockan 9 har jag tittat på två avsnitt av Glee (sådär mega bra: nej, beroendeframkallande: ja), städat undan det värsta i rummet, räknat ut min ekonomi jag har tills december, räknat ut min ekonomi jag ska ha tills jul, städat kaninens bur, skrivit till min ***, tagit fram sakerna till fotograferingen, tänt doftljus i rummet och diverse småsaker jag hann emellan.

Nu ska jag borsta tänderna, borsta håret, tvätta anisktet, läsa True Blood, titta på ett True Blood avsnitt och sedan sova.

God natt!

Kommentarer
Postat av: jossan

SV: nee LINA han e skit SNYGG.. :P

2009-11-26 @ 07:07:30
URL: http://vasterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0