Today

Idag har det varit en såndär lagom rolig dag. Har legat hemma i sängen och svettats med en fruktansvärd mensvärk. Visst är det underbart att vara tjej ibland?
Det enda possitiva med att jag legat hemma idag är att jag kunnat läsa min bok helt ostört. Så på mindre än 24 timmar har jag läst ut När jag hör din röst på 449 sidor. Som sagt, känner mig ganska stolt nu. Så många sidor hade i vanliga fall tagig flera veckor att läsa och nu klarade jag det på 20 timmar. Författaren Stephenie Meyer skriver alldelses för bra helt enkelt.

Nej nej, nu ska jag leta upp tredje boken och läsa vidare på den.
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tredje boken är seg. Nu är du förvarnad. Bra, men seg.Den man kommer komma ihåg minst av.

2009-11-23 @ 19:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0