Studiedag!

Hur underbart är inte det på en skala mellan 1-10?
(107 kanske?)

Lillasyster Jonna var "sjuk" idag (jag antar hon var "sjuk" i alla fall för hon verkar väldigt pigg nu) så vi har suttit nere i soffan och snackat en massa skit. Vi gjorde även någon chili con carne liknande maträtt. Kanske lite mindre lyckat, men det gick att äta i alla fall. Och vad händer nu? Städa.

Det är ju precis det man vill göra på en studiedag, eller hur? Städa, städa och städa lite till! Men ibland kan det faktiskt behövas, tyvärr. Nu när man ändå förstör den lugna studiedagen med städning så kanske man lika väl kan slänga upp matteböckerna på bordet och plugga lite efter städningen?

Hur stor är chansen att jag lyckas med både städning och matteplugg?


Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte hunnit sitta vid datorn med annat än läxor oc snabbvisiter, men när jag läst igenom din blogg saknar jag den lite, tihi, ha det bra, kram felicia

2009-11-19 @ 16:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0