Kolla klockan!!

Nu är jag redo för sängen, ska ligga och mysa med True Blood boken Dead Until Dark och en gosig Frazze-man. Men jag säger bara detta: kolla vilken tid jag lägger ut detta! Oroväckande tidigt (för mig)? Ja kanske lite men jag känner mig lite dåsig. Eller nej det är nog fel ordval, lugn på något sätt. Jag kan inte förklara det rikigt, men för första gången på säkert ett halvår så känns det okej att gå och sova.

Tack tack piller! ;)
Haha, nej jag käkar inte sömnpiller, jag har bara sovit så dåligt i flera månader och denna månaden har det bara varit värre. Jag har inte sovit många timmar per natt och tillslut blev jag så trött på detta att jag gick till hälsobutiken och bad om något man blev trött av. Så nu ska jag käka naturläkemedel innan jag går och sover, och hitills verkar det ju funka. Underbart!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0