Jag är i chocktillstånd

Jag, Clara och två till ska göra en musikvideo som uppgift i skolan och den ska vara klar tills på tisdag nästa vecka. Vårat problem har varit att jag och Clara har varit ambitiösa och verkligen satsat på att göra ett bra arbete medan de andra två i gruppen valt att sitta på youtube. Igår skulle vi jobba med videon igen men inget riktigt hände från de andra två så vi orkade inte bry oss längre och lämnade dem i ca 10 minuter och när vi kom tillbaka så var de borta.
Självklart tänkte jag och Clara (som var allmänt irriterad av de inte arbetat och nu lämnat oss) att de inte gjort ett smack och vi blev bara mer tjuriga. Så vi gick till läraren och klagade och vi fick tid till ett rum där vi kunde jobba och göra våran verision och sedan skulle killarna helt enkelt få välja den eller jobba ihop något väldigt snabbt och lämna in.
Nu när jag kommer till rummet och skulle starta programmet upptäcker jag att de faktiskt har jobbat! Jag blir helt chockad! Jag har tittat på videon snart 10 gånger och jag börjar äntligen fatta att videon nästan är klar, helt otroligt. Dock kommer videon inte bli klar tills på tisdag då de andra två inte viljat spela in det sista, så videon kommer vara halvt färdig, så lyckan varade inte så länge. Men chockad, det är jag än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0