Inte min dag idag

1. Det började med att jag sminkade mig, allt blev fel och skulle börja om och vad upptäcker jag då? Att bussen går om 5 minuter så det var bara att stressa iväg som en idiot med sminket helt fel
2. När jag väl kommit ut så börjar det regna, bara för att jag fixat håret!
3. När jag är nästan i nässjö så får jag ett sms av Clara, hon har tagit vaccinet och fått bieffekter så hon är sjuk idag och hon skulle vara min modell idag så jag kan inte ta kort i alla fall.
4. Jag kommer få vara ensam ett tag till eftersom både Anna och Emelie ska till en tant och prata (vet inte ifall jag får skriva vart så jag skiter i det ;))
5. Upptäckte nu att jag glömt ta på mig mina öronhängen.
*suck*

Kommentarer
Postat av: JOssan

Sv. jo sant..men att sätta fast nåt som tar en timme minst o sen ta en liten spruta på 12 sekunder, lite onödigt i mina ögon iaf..



SV.. jo du Lina det finns vissst många snygga kvar... men nämner inga namn (för ja kommer inte på nån just nu..) :D hähä... :P

2009-11-26 @ 09:06:23
URL: http://vasterlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0