Ångestladdad söndag

1. Det är söndag, bara att säga ordet söndag ger mig ångest
2. Alla tjatar om New Moon och i alla tidningar finns det något om New Moon eller de som är med i filmen. Jag har sagt att jag vägrar att se filmen innan jag läst boken, men när ska jag ha tid eller ork för att läsa den?
3. Engelska boken, känner redan nu att jag kommer hamna långt efter schemat när det gäller den.
4. Att jag inte var på gymmet idag fast att jag lovat mig själv att jag skulle dit.
5. Jag har inte skrivit ***-anteckningar till datorn ännu.
6. Jag har inte rättat ***** heller för den delen.
7. Mitt rum ser ut som, ja jag vet inte vad.
8. Kaninens bur behöver också städas nu när jag kommer tänka på det.

Och jag kan fylla på listan så mycket mer, men det känns bara mer depprimerande att sitta och skriva om det.

För varje dag så är jag ett snäpp närmare att gå och gräva min grav och lägga mig där i. Vi människor är ju ganska korkade, när ska vi släppa våra måste-n och bara va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0