Tidig uppstigning

05:20 stog klockan på när den började ringa idag.
Jippie!
Det var inte särskillt lätt att stiga upp kan jag berätta (speciellt inte då man inte lyckats somna förens vid halv ett tiden igår). Det ända jag kunde tänka på så tidigt var, kan det inte vara söndag idag så jag slipper den hära himmla skötselturen?!
Och när man antligen lyckats komma upp ur sängen och klätt upp sig så ska man gå utanför dörren och upptäcker då att det är SVINKALLT!
Ännu mera lite jippie!

Men arbetet gick relativt lätt trotts att man nästan somnade när man stog upp.
Visst det tar lite extra tid nu när man ska mata en killing som inte riktigt vill äta från flaskan, men det är det faktiskt värt det. Den är så söt. :)

Nehepp, nu ska jag ta och hitta på något. Skolan skiter jag i idag. Tråkig dag idag, ska bara lyssna på några treor och deras projektarbeten. Kul kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0