God natt!

Nehe nu tänker jag ta och sova en stund, eller titta på film och försöka somna till den rättare sagt.
Jag vet inte varför, men att gå och lägga sig har alltid varit svårt för mig. Om jag är trött så lyckas jag somna väldigt snabbt, vilket händer 9/10 gånger i gamleby, men här hemma är det jätte svårt. Att bara komma i säng är svårt och sen ska man försöka somna också. Usch!
Men nu ska jag i alla fall försöka.

Som ni kanske ser så har jag gjort om bloggen, igen, och jag är verkligen inte nöjd!
Det blev så grymt fult + jag skulle få den röd, riktigt röd, men fick mes-röd.
*suck*
Men nu kommer bloggen förhoppningsvis inte gå lika segt som den gjort innan på vissa datorer. Och när jag får ork igen (och inspiration!) ska jag försöka fixa till den, men för denna gång så blev det något enkelt och simpelt.

Aja, nu måste jag fixa iordning min säng lite efter att chip har varit här och stökat till lite. ;)
Han är bara för söt :)

God natt allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0