Vill se!

Shaun of the Dead.
Vill se, vill se, vill se!

Dels för att det är en skådespelare som jag tycker är lite halv rolig och dels för den verkar vara ganska rolig.
Har viljat se den ett tag nu, men inte fått tag på den.
Surt. :/

Älskar skräck-komedier (i alla fall när det är zombies med ;)) och älskar brittiska komedier så det blir ju dubbelt upp för denna!


En till film jag verkligen skulle vilja se är ju Död snö (eller Død Snø som den egentligen heter, eller Dead snow internationellt). Den verkar vara sådär lite lagom sjuk humor som skulle passa mig. Haha. Synd att man redan fyllt år och att det är så långt till jul (tur det!) annars kunde man ju ha önskat sid filmerna. Det blir väll att hyra dom en regning depp kväll.


Någon mer där ute som vill se filmerna?

Kommentarer
Postat av: Faster

Shaun of the dead verkar ju skitrolig! Gillar ju både skådespelarna och brittisk humor, så även för mig är det två flugor i en smäll. Har du förresten sett "Hot fuzz"? Samma skådisar i huvudrollerna - grymt rolig! (Har den hemma om du vill låna.)

Kramar!!

2009-06-25 @ 08:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0