Vill se Tim Burtons senaste!

Längtar, längtar, längtar!

Vad längtar jag till?
Jo nästa år!
Inte bara för att jag fyller 18, nej för det kommer en film jag bara måst se!



Tim Burton som ressigerar den, enligt mig, lite halvt skruvade filmen Alice in Wonderland. Det kan bara bli succé om du frågar mig. Och denna film är som en uppföljare, alltså Alice är 17 istället för en liten flicka och har redan varit i Wonderland en gång innan men kommer inte ihåg det. Perfekt! Jobbigt om man ska behöva se en tolkning till boken/filmerna utan här är något helt nytt!

Någon mer som känner sig manad att se den?
Om ni vill läsa mer om filmen och se endel bilder så kan ni gå in på denna blogg. Det var där jag upptäckte det först att den skulle komma ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0