Snart sommarlov! Snart inget mera gamleby!

Känns lite sorgligt nu faktiskt.
Rummet är helt tomt och allt är nerpackat.
Nu har jag packat och städat för att inte komma tillbaka.
Just nu känns det som jag har varit en jävla idiot som skrivit på pappret om att jag ska sluta skolan.
Men samtidigt känns det väldigt rätt.
Jag vill ju gå media programet, men jag vill ju inte lämna vännerna eller behöva bo hemma igen.
Jag antar att allt kommer lösa sig med tiden.

Och bara för att jag slutar skolan betyder det ju inte att jag kommer förlora kontakten med alla, eller hur?
Det är ju egentligen ingen katastrof om man tänker efter. Bara för att jag flyttar hem igen och byter både skola och linje så tänker jag inte lämna er totalt här borta i gamleby!
Det ska ni veta att så jäkla lätt blir ni inte av med mig! ;)

*Ha att bra*
:)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa -ung änglamamma och gravid

Nej, klart du inte kommer tappa kontakten med alla heller. De som står en närmast finns kvar genom allt:.))

2009-06-14 @ 22:57:36
URL: http://mammamelissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0