Skolan

Har kommit fram till gamleby nu. Lite blandade känslor just nu. På ett sätt känns det skönt, snart är det sommarlov och man slipper gå i skolan. Och på ett sätt känns det hemskt, att lämna alla vänner som man har fått under det senaste året och gå vidare till en helt annan skola och linje.
Ännu vet jag inte ifall jag har gjort rätt och det kommer jag nog knappast veta förens om sådär tre år.

*suck*

Men en sak kommer vara superskönt och det är att man slipper åka buss i 5 timmar för att komma hem och 2 timmar bil för att komma hit igen. Fast istället byter jag ju till att pendla varje dag och då gäller det att stiga upp tidigt! Inte särskillt kul för en människa, som mig, som har svårt att somna om nätterna och gärna sover bort hela dagarna. Det kommer nog bara ta tre-fyra veckor innan jag börjar leta efter lägenhet om jag känner mig själv rätt.

Men det är ett problem man få ta senare.
Ha att så bra nu :)
 

Det ända jag kan säga är usch för mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0