Nyklippt hår


Ännu en gång så har jag lärt mig att jag är inte snygg på bild (eller i verkligheten häller för den delen).
*suck*
Men inte gav jag upp för det.
Nej då, istället lekte jag med kameran och lekte allmänt blåst.
Haha, skrattar för mig själv när jag ser bilderna. Men sorry världen, ni kommer inte få se dom. Nej tyvärr, så mycket vill jag inte skämma ut mig. Där emot kan jag visa några bilder av dom (och tänkt på, om dom bilderna ser helt udda ut, tänk hur illa dom bilderna jag inte visar måste se ut då ;)).

Nå hur ser mitt nyklippa hår ut då? Det ni nu ser.


Kommentarer
Postat av: Faster

Va snyggt! Att du inte skulle vara snygg på bild eller i verkligheten är bullshit, men jag förväntar mig inte att du ska lyssna på min åsikt, tyvärr.



Du verkar lite gladare nu - hoppas det håller i sig!

Kramar!!

2009-06-29 @ 17:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0