Body Bag

Usch vilket dåligt humör jag är på.
Blir fly förbannad för det minsta lilla och jag har rykt ihop med familjen ett antal gånger idag kan jag lova.

Allt blir bara fel,
alla gör fel,
jag gör fel
och inget blir rätt!

Vet inte vad som är fel, men jag vet vad jag ska trösta mig med.
Film!
Var inne i stan idag efter gymmet (som förövrigt ligger i vetlanda) och då passade jag på att köpa några filmer jag ville ha som jag tidigare sätt funnits.
En hel samling med skräckfilmer.

Body Bag
12 filmer för 200 kr tycker jag är ett ganska skapligt pris i alla fall. Fanns 12 Kalla Kårar 1-2 också, men det verkade inte vara lika bra filmer i dom.

Filmer i Body Bag:
Reeker
Silent Scream
The Toolbox Murders
The Nun
Evil Aliens
House of Blood
Wilderness
Day of the Dead
Hypnos
Eternal
Are You Scared
Recycle

Någon som ni har sätt tidigare?
Jag har nog inte gjort det i alla fall så jag bara hoppas att dom är bra (för nu är jag pank!).

Kommentarer
Postat av: Faster

En sak är säker.... filmkväll hos mig kommer aldrig innebära skräckfilm. Tycker världen är hemsk nog som det är och eftersom jag dessutom tror på demoner (på samma sätt som jag tror på änglar och goda andemakter) blir det oerhört påfrestande för mig. Tror aldrig jag skulle kunna sova efter en regelrätt skräckis. Constantine var tuff nog för min smak.

2009-06-29 @ 22:59:33
Postat av: Jenna

låter ju allt för roligt de där med familjen .. sak bara säga det att house of blood suger som faaan!!! .. helt världelös hehe .. :) och are u scared är också lika värdelös hha . :) miss u .. <3<3

2009-06-30 @ 12:51:16
Postat av: Jenna

låter ju allt för roligt de där med familjen .. sak bara säga det att house of blood suger som faaan!!! .. helt världelös hehe .. :) och are u scared är också lika värdelös hha . :) miss u .. <3<3

2009-06-30 @ 12:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0