Bloglovin knappen

Jag har kommit på en sak. När jag senast fixade designen så satte jag ju dit en liten knapp över min bild men det kanske inte är alla som vet vad det är?
Om man klickar på den bilden/knappen som ser ut såhär (går att trycka på den knappen i inlägget också):



så kommer man automatiskt till Bloglovin som är en sida som hjälper till att hålla reda på ens favoritbloggar.
Det är en länk helt enkelt till att följa min blogg. Är så sjukt dålig på att förklara och beskriva saker.


Detta inlägg känns mera som ett reklam-inlägg, men aja.
Man kan behöva det med ibland ;)

*Ha att bra!*
Kram





















Ja typ såhär ser det ut när någon har skrivit.

Kommentarer
Postat av: felicia

det blir ju min gamla bloggdesign som syns där:O

2009-06-20 @ 12:05:16
URL: http://scalare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0