Allvarligt?

Gud vad jag stör mig på detta!
Säg vad ni vill, men jag tror hon ljuger!
Det känns så falskt det hon säger.
Hon är rädd för att ta bort stjärnorna med laser för att det kommer göra ondare än att göra tatueringen.
Men hallå!?
Nyss sa hon att det inte kändes något så hon lyckades somna i det hela, då borde ju inte lasern kännas allt för mycket ifall hon inte kände nått från tatueringen, eller?

Jag tycker i alla fall att det låter som om hon ville tatuera in alla stjärnor och sen när pappan kom blev hon rädd och ångrade sig och vågade inte säga saningen utan skyllde på tatueraren. Och ska jag vara ärlig så tror jag att hon kommer vinna i rätten med tanke på hur tatueraren ser ut (alltså jag syftar då på att kostymnissar inte alltid är så väldigt öppensinnade). Och sen så tycker jag att det är synd att hon tar bort dom. Jag menar man måste ju stå ut lite i mängden, eller hur?

Men vad tror ni?
Vem ljuger och vem talar sanning?


Kommentarer
Postat av: Randy

Det är helt stört!

2009-06-18 @ 22:50:12
URL: http://randys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0