Trötter vill sova nu

Håller på att vända dygnet rätt igen, och det är inte allt för kul.
Sitter just nu nere i soffan fortfarande i pyjamas och gäspar för fullt. Ändå var det ett tag sen jag steg upp.
Verkar vara omöjligt för mig att vakna idag. Känner mig bara så extremt trött och vill sova, men det ska jag inte göra!
Jag ska träna!
Känns ju inte superpepp nu när man är supertrött. "Jag ska träna snart, ska bara sova en liiiten stund till"-känsla idag verkligen. Men det blir inget träna sen, det blir träna nu!
Först ska jag cykla i alla fall. Mjölken är slut och som den duktiga storasystern jag är, är det bara att se glad ut och trampa på.
Fast allra allra först blir det nog att ta på sig lite kläder kanske.

I vilket fall som hellst, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0