"Nya" pennor

Invigt mina nya pennor idag och igår.
Nya och nya föresten. Dom har stått i pennstället i säkert ett halvår men jag har bara inte tagit mig tid och ork att använda dom. Ångrade mig innan att jag hade köpt dom, men nu när jag faktiskt använt dom så tar jag tillbaka det. Ångrar mig inte alls nu! :)

(om ni undrar vad det är för pennor så är det vanliga blyerts, 12 st, 4H till 6B)

Tyvärr så kommer ni aldirg få se bilderna för jag målar allt för dåligt för det ;) speciellt när jag, som nu, målat helt på fri hand.

Kommentarer
Postat av: Faster

Å, det är så roligt att teckna med blyerts. Gillar ju svart-vita foton också, så det är väl därför jag tycker det är lite speciellt. Men också det faktum att man kan teckna riktigt hårt, gnugga ut till skuggor och förstärka intrycket hela tiden, gör att det är ett uttrycksätt jag tycker om. För övrigt är jag inte ett dugg bra på att teckna. Hade säkert kunna bli det om jag övade, men jag är ju lat av naturen så jag gillar inte att jobba hårt för sånt.

2009-07-03 @ 18:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0