Kvällsplaner

Kvällen ikväll:

Åka till stan med Louise och Madelene.
Äta ute.
Titta på film.

Tänkte att jag skulle vara duktig idag och åt lite extra mat vid middagen idag. Känns hemskt nu att jag gjorde det med tanke på att jag ska äta ute ikväll också, men vet ni vad? Läs och bli chokade, jag förelsog att vi skulle äta ute! Ska verkligen försöka att inte räkna kalorierna och sådant ikväll.

Jag kommer säkert ha superångest i morgon,
men det tar jag då.
Ikväll ska jag försöka att bara ha kul!



Jennie, jag åt faktiskt igår kväll.
Bara så du vet.

Kommentarer
Postat av: Faster

Härligt att du bestämt dig för att njuta ikväll! So what om du äter mer än du hade planerat? Du lär inte avlida utav att äta lite mer en ynka dag! Njut istället!

Kramar!!!

2009-07-10 @ 17:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0