Z zz Z z z

Men vad tror ni? Att jag är uppe såhär sent?
Nej, nej.
Jag skriver i sömnen så klart!
*snark*

Visste du att:
Jag kan tycka det är lite mysigt att vara förkyld. Okej jag kan tycka det är ett helvete också (vilket jag oftast gör) men på ibland så känns det som sagt lite mysigt. Man kan stanna hemma från skolan, vara klädd i mjukisbyxor och en sliten t-shirt man annars aldrig skulle ha burit, ha skitigt och ovårdat hår och ligga under täcket hela dagen. Och det är helt okej att tycka lite synd om sig själv. Och så kan man titta på en massa skitfilmer och skitserier man annars aldrig tittar på. Så ja, en aning mysigt kan det allt vara.

Bloggtips: Detta är en grymt tuff och frän tjej som lever mitt i medialivet. Hon har en kaxig attetyd och står helt klart ut, enligt mig, i jämnförelse med hennes kollegor och går sin egna väg. Modellen som skiter i alla måsten.
Klicka -HÄR- för att komma till bloggen.

Kommentarer
Postat av: unique

Då är det bättre att vara gravid. Då får du ox¨gå klädd på det viset ock kolla på alla skitfilmer. Du får dessutom äta vad du vill och det bästa.. Du slipper förkylningen

2009-12-16 @ 09:06:35
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0